AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check PD-969-K
PILOTE G742XLC | 2011
Deze PILOTE G742XLC is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 3 maanden oud. In juni 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 158 pk dieselmotor. De G742XLC is 2.569 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 261 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2011
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud2999 cc
Massa3145 kg
APK8 mei 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PILOTE |
Model | G742XLC |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 11.271 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 april 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 juni 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 augustus 2018 |
APK melddatum | 8 april 2025 |
APK vervaldatum | 8 mei 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | F1CE0481D |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2999 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 3.145 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 2.100 kg |
Achterasdruk | 2.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 4.170 mm |
Wat kost de autoverzekering?
