- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check P-713-PH
PEUGEOT 3008 | 2020
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 7 maanden oud. In mei 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.370 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 181 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De 3008 is 80 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 300 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Enkhuizen met een kilometerstand van 56.090 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 744 |
Nieuwprijs | € 45.370 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 december 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 mei 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 mei 2025 |
APK melddatum | 4 juni 2024 |
APK vervaldatum | 4 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 133 kW / 181 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Geluidsniveau stationair | 65 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 31 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 1,17 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.735 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.270 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.300 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.447 mm |
Breedte | 1.841 mm |
Hoogte | 1.623 mm |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,7 s |
Maximum vermogen | 165 kW / 225 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 395 - 1357 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Veel motoropties
- +Comfort
- +Praktische binnenruimte
- -Problemen puretech-motoren
- -Zicht door klein stuur
- -Comfort bij grotere wielen
Voor wie op zoek is naar een ruime en moderne SUV in het C-segment, biedt de Peugeot 3008 sinds zijn introductie in 2016 een aantrekkelijke optie. Met zijn uitgesproken ontwerp, slimme technologie en veelzijdig motorenaanbod heeft de 3008 zich in korte tijd ontwikkeld tot een van de populairste modellen van Peugeot. Zowel gezinnen als zakelijke rijders waarderen deze SUV te vanwege zijn mix van comfort, gebruiksgemak en uitstraling.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 3008 Hybrid4 - Eerste rijtest
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

P-713-PH
Peugeot 3008
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.