AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check NM-16-64
BSA B40 | 1970
Deze BSA B40 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1970 en is nu 54 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 20 pk benzinemotor. De B40 is 1.678 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer.
Bouwjaar1970
Brandstofbenzine
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud343 cc
Massa130 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Motorfiets |
Merk | BSA |
Model | B40 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | benzine |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Aantal wielen | 2 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 juni 1970 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 oktober 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 oktober 2020 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | l. frame |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | B40F |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 343 cc |
Max. vermogen | 15 kW / 20 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 130 kg |
Wielbasis | 1.400 mm |
Wat kost de autoverzekering?
