Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.295 inclusief BTW en BPM. De RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID voldoet momenteel niet aan de technische eisen, en wacht op keuring. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km.
Status | voertuig voldoet niet aan technische eisen, wacht op keuring (wok) |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH PLUG-IN HYBRID |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 792 |
Nieuwprijs | € 34.295 |
Datum eerste toelating | 12 oktober 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 12 oktober 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 juni 2025 |
APK melddatum | 14 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 12 oktober 2026 |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | H4M B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Continue vermogen | 31 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 74 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 51 km |
Actieradius elektrisch stad | 62 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.5 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 175 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 33 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.539 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.185 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.