AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check HZJ-11-S
ALPINA BMW B3 S BITURBO | 2010
Deze ALPINA BMW B3 S BITURBO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 6 maanden oud. In juli 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 78.740 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 400 pk benzinemotor. De BMW B3 S BITURBO is 141 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 496 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2010
Brandstofbenzine
Kleurblauw
Cilinderinhoud2979 cc
Massa1605 kg
APK30 april 2027
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | ALPINA |
| Model | BMW B3 S BITURBO |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 2.797 |
| Nieuwprijs | € 78.740 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 15 juni 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 31 juli 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 31 juli 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 30 april 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | N54K30* |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2979 cc |
| Max. vermogen | 294 kW / 400 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | 225 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.605 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.160 kg |
| Voorasdruk | 1.015 kg |
| Achterasdruk | 1.190 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.760 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...