- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 uit 2020 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.410 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 99 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 180 km/h De I10 staat nu 21 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in 's Gravenmoer met een kilometerstand van 26.160 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 401 |
Nieuwprijs | € 19.410 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 15 december 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 23 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 15 december 2024 |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LE |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 73 kW / 99 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 123 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 999 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.470 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/45R16 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 172 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.