Kenteken Check HTD-89-P
RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) | 2022
Deze RENAULT CAPTUR (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 8 maanden oud. In juni 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.213 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h De CAPTUR (E-TECH HYBRID) is 21 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 460 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Leeuwarden met een kilometerstand van 43.717 km.
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR (E-TECH HYBRID) |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.800 |
Nieuwprijs | € 34.213 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur 1.3 TCe 155 Intens AUT. AIRCO CRUISE CAMERA NAVIGATIE PDC LEDER STOELVERWARMING
- 2020
- 81.025 km

Renault Captur 1.3 TCe 140 Intens / Aut / LED / Navi / CarPlay / Cam / Clima
- 2023
- 27.590 km

Renault Captur 1.3T Aut. INITIALE Paris PANO | 360 CAM | BOSE | FULL LED | ACC | STUUR+STOELVERW | LEDER | LMV 18''
- 2020
- 42.829 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 13 oktober 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 juni 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 13 oktober 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 107 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.336 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.896 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.035 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 715 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 255 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur Hybrid 145 Zen21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Business Zen21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Intens21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 R.S. Line21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Initiale Paris21 - 22BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Evolution22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 24BA5SUV
- Captur Hybrid 145 Iconic22 - 24BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

HTD-89-P
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.