Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze TOYOTA kopen voor € 39.122 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 3.774 |
Nieuwprijs | € 39.122 |
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 13 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 49 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 70 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 108 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.410 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
Voorasdruk | 1.180 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R18 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 142 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 388 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Waar de eerste generatie al een uitgesproken uitstraling had, heeft Toyota met de tweede C-HR nog meer uitgepakt. Onderhuids lijkt het model sterk op zijn voorganger. Dat is goed nieuws, want de vorige C-HR viel goed in de smaak. Ook de tweede C-HR heeft fijne rijeigenschappen en een laag brandstofverbruik door zijn hybride aandrijflijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.