Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN TIGUAN is nog niet toegelaten en wacht nog op een eerste eigenaar. De eerste eigenaar kan deze VOLKSWAGEN kopen voor € 51.605 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 210 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Heerenveen met een kilometerstand van 10 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | TIGUAN |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 685 |
Nieuwprijs | € 51.605 |
Datum eerste toelating | nog niet toegelaten |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 10 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Motorcode | DUC |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1498 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 85 kW |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 123 km |
Actieradius elektrisch stad | 149 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 0.4 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 183 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 9 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,12 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Massa leeg | 1.766 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.410 kg |
Voorasdruk | 1.180 kg |
Achterasdruk | 1.280 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/50R19 Prijzen |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1486 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | L |
Is de 3e generatie van de Volkswagen Tiguan wel zo nieuw? Onderhuids is het vooral een doorontwikkeling van de tweede generatie. Daar was weinig mis mee, dus het lijkt niet zo'n verkeerde strategie.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.