AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Kenteken Check HBZ-26-R

FORD PUMA | 2025

Deze FORD PUMA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 33.891 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De PUMA is 130 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.330 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zevenaar met een kilometerstand van 5.039 km.

Bouwjaar2025
Brandstofelektrisch benzine hybride
Kleurgrijs
Cilinderinhoud999 cc
Massa1201 kg
APK30 januari 2029

BASISKENMERKEN

Statusok
ClassificatiePersonenauto
MerkFORD
ModelPUMA
Kleurgrijs
Brandstofelektrisch / benzine
CarrosserieMpv
Aantal deuren4
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
BPM€ 6.023
Nieuwprijs€ 33.891

REGISTRATIE

Datum eerste toelating30 januari 2025
Datum eerste registratie Nederland30 januari 2025
Datum laatste tenaamstelling30 januari 2025
APK melddatumnog niet gekeurd
APK vervaldatum30 januari 2029
WAM verzekerdja wat kost de verzekering?
Aantal eigenaren1

MOTOR

MotorcodeB7JB
Aantal cilinders3
Cilinderinhoud999 cc
Max. vermogen91 kW / 124 pk
Continue vermogen6 kW
Netto max. vermogen (elektrisch)8 kW
Hybride klasseNOVC-HEV

MILIEU

Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP)5.4 l/100km
CO2-uitstoot (NEDC)niet geregistreerd
CO2-uitstoot (WLTP)121 g/km
Uitstoot deeltjes (licht)0,48 mg/km
EmissiecodeEuro Z

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.201 kg
Maximum toelaatbare massa1.785 kg
Voorasdruk920 kg
Achterasdruk900 kg
Aanhangermassa geremd1.100 kg
Aanhangermassa ongeremd650 kg
Wielbasis2.590 mm

Wat kost de autoverzekering?

Kenteken
Independer

Oeps, er ging iets mis...

Er is iets mis gegaan met je betaling. Probeer het later nog eens.
sluiten
Loading... Loading...