
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 2 maanden oud. In februari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 54.449 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 175 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 206 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De CX-5 is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 288 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Erp met een kilometerstand van 89.572 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | rood |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 14.707 |
| Nieuwprijs | € 54.449 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 27 augustus 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 22 februari 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 november 2025 |
| APK melddatum | 5 augustus 2025 |
| APK vervaldatum | 27 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | SH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2191 cc |
| Max. vermogen | 129 kW / 175 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 152 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.510 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.143 kg |
| Voorasdruk | 1.180 kg |
| Achterasdruk | 1.110 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.550 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.680 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 206 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s |
| Maximum vermogen | 129 kW / 175 pk |
| Maximum koppel | 420 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 84 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 477 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 58 l |
| Segment | L |
Leuk om te rijden, bedrijfszeker, betrouwbaar en ook nog praktisch. Deze Mazda CX-5 van 2020, dus van na de eerste facelift, heeft alles in zich om een begeerlijke occasion te zijn. Maar ís hij dat ook?
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.