AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check GG-277-L
GOUPIL G5 | 2015
Deze GOUPIL G5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 1 maanden oud. In mei 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 20 pk benzine-hybride motor. De G5 is 704 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 66 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2015
Brandstofelektrisch benzine hybride
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud505 cc
Massa549 kg
APK3 september 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Driewielig motorvoertuig |
Merk | GOUPIL |
Model | G5 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | N.v.t. |
Aantal deuren | 0 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 11 mei 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 mei 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 juli 2023 |
APK melddatum | 3 september 2024 |
APK vervaldatum | 3 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk a. vooras |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Motorcode | LGW 523 MPI/GO |
Aantal cilinders | 2 |
Cilinderinhoud | 505 cc |
Max. vermogen | 15 kW / 20 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Geluidsniveau stationair | 86 dB |
Geluidsniveau rijdend | 79 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 0 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 549 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Wielbasis | 2.100 mm |
Wat kost de autoverzekering?
