AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check GBH-91-X
FIAT PUNTO | 2018
Deze FIAT PUNTO uit 2018 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 15.818 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PUNTO staat nu 349 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 124 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Middelburg met een kilometerstand van 57.373 km.
Bouwjaar2018
Brandstofbenzine
Kleurzwart
Cilinderinhoud1242 cc
Massa1005 kg
APK27 september 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FIAT |
Model | PUNTO |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.428 |
Nieuwprijs | € 15.818 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 september 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 10 juni 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 27 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
MOTOR
Motorcode | 169A4000 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1242 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 124 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.005 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.590 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 850 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 4.065 mm |
Breedte | 1.687 mm |
Hoogte | 1.490 mm |
Wielbasis | 2.510 mm |
Wat kost de autoverzekering?
