AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check FDR-70-K
TGB BK1 | 2017
Deze TGB BK1 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 2 maanden oud. In oktober 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 4 pk benzinemotor. De BK1 is 1.468 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2017
Brandstofbenzine
Kleurwit
Cilinderinhoud49 cc
Massa98 kg
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bromfiets |
Merk | TGB |
Model | BK1 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Aantal wielen | 2 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 maart 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 oktober 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 mei 2021 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. tegen framebuis onder balhoofd |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | GH5 |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Max. vermogen | 3 kW / 4 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 98 kg |
Maximum toelaatbare massa | 235 kg |
Wielbasis | 1.310 mm |
Wat kost de autoverzekering?
