AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check DZ-56-33
ALFA ROMEO 1750 SPIDER VELOCE DUETTO | 1968
Deze ALFA ROMEO 1750 SPIDER VELOCE DUETTO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1968 en is nu 57 jaar en 8 maanden oud. In juni 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 113 pk benzinemotor. De 1750 SPIDER VELOCE DUETTO is 620 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer. De auto staat momenteel te koop in Opmeer met een kilometerstand van 55.481 km.
Bouwjaar1968
Brandstofbenzine
Kleurrood
Cilinderinhoud1767 cc
Massa1100 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | ALFA ROMEO |
| Model | 1750 SPIDER VELOCE DUETTO |
| Kleur | rood |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Cabriolet |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 28 maart 1968 |
| Datum eerste registratie Nederland | 6 juni 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 april 2024 |
| APK melddatum | 19 mei 2020 |
| APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
| Motorcode | 00548 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1767 cc |
| Max. vermogen | 83 kW / 113 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.100 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.320 kg |
| Voorasdruk | 660 kg |
| Achterasdruk | 660 kg |
| Aanhangermassa geremd | 800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 585 kg |
| Wielbasis | 2.250 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...