AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check BE-59-13
G.M.C. 2500 V-EIGHT | 1970
Deze G.M.C. 2500 V-EIGHT uit 1970 wacht nog op een eerste eigenaar. In juni 2011 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. De 2500 V-EIGHT staat nu 5.237 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer.
Bouwjaar1970
Brandstofbenzine
Kleurniet van toepassing
Massa2170 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | G.M.C. |
Model | 2500 V-EIGHT |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 1970 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 juni 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 juni 2011 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
MOTOR
Aantal cilinders | 8 |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.170 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.845 kg |
Voorasdruk | 1.785 kg |
Achterasdruk | 1.635 kg |
Wielbasis | 3.230 mm |
Wat kost de autoverzekering?
