AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check BB-155-S
RENAULT E-TECH MASTER | 2025
Deze RENAULT E-TECH MASTER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In september 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.920 inclusief BTW en BPM. De RENAULT E-TECH MASTER heeft momenteel een vervangend kenteken. De wielen worden aangedreven door een elektromotor.
Bouwjaar2025
Brandstofelektrisch
Kleurblauw
Actieradius240 km
Massa2456 kg
APK24 september 2026
BASISKENMERKEN
| Status | vervangend kenteken |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | E-TECH MASTER |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | elektrisch |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
| Nieuwprijs | € 62.920 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 24 september 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 september 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 30 september 2025 |
| APK melddatum | 8 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 24 september 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | 6AM 41 |
| Continue vermogen | 55 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 105 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 240 km |
| Actieradius elektrisch stad | 329 km |
MILIEU
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 483 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 2.456 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 4.000 kg |
| Voorasdruk | 2.070 kg |
| Achterasdruk | 2.370 kg |
| Wielbasis | 4.220 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...