AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check AM-21-55
TOYOTA 2000GT | 1967
Deze TOYOTA 2000GT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1967 en is nu 57 jaar en 7 maanden oud. In september 2006 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. De 2000GT is 273 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer.
Bouwjaar1967
Brandstofbenzine
Kleurrood
Cilinderinhoud2000 cc
Massa1130 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | 2000GT |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Coupe |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 december 1967 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 september 2006 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 november 2024 |
APK melddatum | 25 juni 2019 |
APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. vooras |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | 3M104 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2000 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.130 kg |
Maximum toelaatbare massa | 0 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Wielbasis | 2.330 mm |
Wat kost de autoverzekering?
