AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 99-BTZ-8
RENAULT 10X4 MIDLIFT | 2023
Deze RENAULT 10X4 MIDLIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 3 maanden oud. In maart 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 530 pk dieselmotor. De 10X4 MIDLIFT is 826 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 269 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2023
Brandstofdiesel
Kleurgrijs
Cilinderinhoud12777 cc
Massa19465 kg
APK7 maart 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | RENAULT |
Model | 10X4 MIDLIFT |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kipper |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 14 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 maart 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 maart 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 maart 2023 |
APK melddatum | 6 maart 2025 |
APK vervaldatum | 7 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | DTI 13 520 EUVI |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12777 cc |
Max. vermogen | 390 kW / 530 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 19.465 kg |
Maximum toelaatbare massa | 49.000 kg |
Voorasdruk | 10.000 kg |
Achterasdruk | 9.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 7.010 mm |
Wat kost de autoverzekering?
