AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 96-BSK-5
MAN TGX | 2018
Deze MAN TGX werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 5 maanden oud. In januari 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De MAN TGX is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 460 pk dieselmotor.
Bouwjaar2018
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa7624 kg
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Opleggertrekker |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 februari 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 januari 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 januari 2022 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 cc |
Max. vermogen | 338 kW / 460 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 7.624 kg |
Maximum toelaatbare massa | 19.000 kg |
Voorasdruk | 7.500 kg |
Achterasdruk | 11.500 kg |
Wielbasis | 3.600 mm |
Wat kost de autoverzekering?
