AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 93-BPF-2
MAN TGE | 2020
Deze MAN TGE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 4 maanden oud. In januari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 177 pk dieselmotor. De TGE is 765 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 234 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2020
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1968 cc
Massa3235 kg
APK8 januari 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGE |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 6 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 januari 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 januari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 april 2023 |
APK melddatum | 11 december 2024 |
APK vervaldatum | 8 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | DAW |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968 cc |
Max. vermogen | 130 kW / 177 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 219 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 3.235 kg |
Maximum toelaatbare massa | 5.000 kg |
Voorasdruk | 2.200 kg |
Achterasdruk | 3.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 4.490 mm |
Wat kost de autoverzekering?
