AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 9-VGX-90
RENAULT TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 66KW E4 | 2010
Deze RENAULT TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 66KW E4 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.051 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. De TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 66KW E4 is 792 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 73 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1995 cc
Massa1700 kg
APK25 februari 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 66KW E4 |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 7.658 |
| Nieuwprijs | € 31.051 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 30 maart 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 maart 2010 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 oktober 2023 |
| APK melddatum | 3 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 25 februari 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | M9R E7 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.700 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.960 kg |
| Voorasdruk | 1.580 kg |
| Achterasdruk | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...