AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 89-BL-GG
OPEL VIVARO 2.5DTI 2.7T L1H1CREWCAB | 2004
Deze OPEL VIVARO 2.5DTI 2.7T L1H1CREWCAB werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2004 en is nu 21 jaar en 5 maanden oud. De OPEL VIVARO 2.5DTI 2.7T L1H1CREWCAB is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 135 pk dieselmotor.
Bouwjaar2004
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2463 cc
Massa1850 kg
APK20 oktober 2018
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | bedrijfsauto |
Merk | OPEL |
Model | VIVARO 2.5DTI 2.7T L1H1CREWCAB |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | gesloten opbouw |
Aantal deuren | 0 |
Aantal zitplaatsen | 6 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 januari 2004 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 januari 2004 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 februari 2018 |
APK melddatum | 17 oktober 2017 |
APK vervaldatum | 20 oktober 2018 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Motorcode | G9U B7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2463 cc |
Max. vermogen | 99 kW / 135 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 0 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.08 mg/km |
Roetfilter | afwezig |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.850 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.760 kg |
Voorasdruk | 1.450 kg |
Achterasdruk | 1.550 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.100 mm |
Wat kost de autoverzekering?
