AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 84-15-GG
BMW 1600 GT | 1968
Deze BMW 1600 GT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1968 en is nu 57 jaar en 5 maanden oud. In november 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 106 pk benzinemotor. De 1600 GT is 212 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer.
Bouwjaar1968
Brandstofbenzine
Kleurwit
Cilinderinhoud1600 cc
Massa920 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 1600 GT |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Coupe |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 3 januari 1968 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 november 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1600 cc |
Max. vermogen | 78 kW / 106 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 920 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.330 kg |
Voorasdruk | 600 kg |
Achterasdruk | 760 kg |
Wielbasis | 2.330 mm |
Wat kost de autoverzekering?
