AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 81-TX-XF
DETHLEFFS RT 6844 | 2007
Deze DETHLEFFS RT 6844 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2007 en is nu 18 jaar en 3 maanden oud. In mei 2007 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 145 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RT 6844 is 6.675 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 280 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2007
Brandstofdiesel
Kleurgrijs
Cilinderinhoud2464 cc
Massa2965 kg
APK20 mei 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | DETHLEFFS |
Model | RT 6844 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 11.465 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 4 mei 2007 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 mei 2007 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 mei 2007 |
APK melddatum | 9 april 2025 |
APK vervaldatum | 20 mei 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op bodemplaat by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | G9UB6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2464 cc |
Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.965 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 7.877 mm |
Breedte | 2.300 mm |
Hoogte | 2.695 mm |
Wielbasis | 4.080 mm |
Wat kost de autoverzekering?
