AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 8-VGB-02
RENAULT TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 84KW E4 | 2010
Deze RENAULT TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 84KW E4 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.942 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 114 pk dieselmotor. De TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 84KW E4 is 115 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Nieuw-Vennep met een kilometerstand van 197.087 km.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1995 cc
Massa2112 kg
APK9 maart 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | RENAULT |
Model | TRAFIC T29 L2/H1 2.0 DCI 84KW E4 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 9.044 |
Nieuwprijs | € 34.942 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 januari 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 januari 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 januari 2025 |
APK melddatum | 8 maart 2024 |
APK vervaldatum | 9 maart 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. deurdorpel by voorzitting |
Aantal eigenaren | 5 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 84 kW / 114 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.112 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.960 kg |
Voorasdruk | 1.580 kg |
Achterasdruk | 1.650 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
