AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 8-VDS-79
OPEL VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT | 2009
Deze OPEL VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 2 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 114 pk dieselmotor. De VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is 170 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2009
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1995 cc
Massa1710 kg
APK12 augustus 2012
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | OPEL |
| Model | VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 10.059 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 12 augustus 2009 |
| Datum eerste registratie Nederland | 12 augustus 2009 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 mei 2025 |
| APK melddatum | 22 april 2020 |
| APK vervaldatum | 12 augustus 2012 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 5 |
MOTOR
| Motorcode | M9R E7 OF M9R L |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 84 kW / 114 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.710 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.930 kg |
| Voorasdruk | 1.580 kg |
| Achterasdruk | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...