AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 74-VRB-4
OPEL VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT | 2008
Deze OPEL VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 17 jaar en 7 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 114 pk dieselmotor. De VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT is 1.984 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 67 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2008
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1995 cc
Massa1660 kg
APK24 februari 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | OPEL |
| Model | VIVARO-2 2.0CDTI/84KW-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 9.679 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 28 april 2008 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 april 2008 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 juli 2020 |
| APK melddatum | 24 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 24 februari 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | M9R E7 OF M9R L |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 84 kW / 114 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.660 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.735 kg |
| Voorasdruk | 1.450 kg |
| Achterasdruk | 1.550 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.100 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...