AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 71-BGD-6
MERCEDES-BENZ CITARO G | 2015
Deze MERCEDES-BENZ CITARO G is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 3 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 360 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De CITARO G is 3.758 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 259 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2015
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud10677 cc
Massa16685 kg
APK24 juli 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto met koppeling |
| Merk | MERCEDES-BENZ |
| Model | CITARO G |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Bus |
| Aantal zitplaatsen | 42 |
| Aantal wielen | 6 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 24 juli 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 juli 2015 |
| APK melddatum | 3 juni 2025 |
| APK vervaldatum | 24 juli 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. vooras |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | OM470LA.6-5 |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 10677 cc |
| Max. vermogen | 265 kW / 360 pk |
| Geluidsniveau stationair | 95 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 77 dB |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 16.685 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 28.745 kg |
| Voorasdruk | 7.245 kg |
| Achterasdruk | 11.500 kg |
| Lengte | 18.125 mm |
| Breedte | 2.550 mm |
| Hoogte | 3.350 mm |
| Wielbasis | 11.890 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...