AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 62-VZZ-1
OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT | 2009
Deze OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 8 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 145 pk dieselmotor. De VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is 3.552 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 111 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2009
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2464 cc
Massa1880 kg
APK17 maart 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | OPEL |
| Model | VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Veewagen |
| Aantal zitplaatsen | 6 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 11.151 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 17 maart 2009 |
| Datum eerste registratie Nederland | 17 maart 2009 |
| Datum laatste tenaamstelling | 5 maart 2016 |
| APK melddatum | 31 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 17 maart 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | G9U B6 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2464 cc |
| Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.880 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.005 kg |
| Voorasdruk | 1.620 kg |
| Achterasdruk | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...