en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAN TGX werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016. De MAN TGX is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 441 pk dieselmotor.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | opleggertrekker |
Aantal deuren | 0 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 6 |
BPM | € 0 |
Datum eerste toelating | 13 december 2016 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 december 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 december 2016 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 13 december 2017 |
WAM verzekerd | ja |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Aantal eigenaren | 1 |
Motorcode | D2676LF46 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 cc |
Max. vermogen | 324 kW / 441 pk |
Geluidsniveau stationair | 84 dB |
Geluidsniveau rijdend | 80 dB |
CO2-uitstoot (NEDC) | 0 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Massa leeg | 8.322 kg |
Maximum toelaatbare massa | 27.000 kg |
Voorasdruk | 8.000 kg |
Achterasdruk | 7.500 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 7.030 mm |
Breedte | 2.550 mm |
Hoogte | 4.000 mm |
Wielbasis | 3.950 mm |