AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 6-VGV-98
OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT | 2010
Deze OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.074 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 145 pk dieselmotor. De VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 218 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2464 cc
Massa1760 kg
APK21 december 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | OPEL |
Model | VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.9T L2H1 TECSHIFT |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 9.366 |
Nieuwprijs | € 39.074 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 maart 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 maart 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 mei 2025 |
APK melddatum | 9 december 2024 |
APK vervaldatum | 21 december 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 5 |
MOTOR
Motorcode | G9U B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2464 cc |
Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.760 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.005 kg |
Voorasdruk | 1.620 kg |
Achterasdruk | 1.650 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
