AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 58-BPF-8
MAN TGX | 2015
Deze MAN TGX werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 6 maanden oud. In januari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De MAN TGX is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 480 pk dieselmotor.
Bouwjaar2015
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa8878 kg
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | MAN |
| Model | TGX |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Opleggertrekker |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 24 april 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 januari 2020 |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 oktober 2023 |
| APK melddatum | 5 april 2024 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
| Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
| Motorcode | D2676LF45 |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 12419 cc |
| Max. vermogen | 353 kW / 480 pk |
| Geluidsniveau stationair | 84 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 80 dB |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 8.878 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 18.000 kg |
| Voorasdruk | 7.500 kg |
| Achterasdruk | 11.500 kg |
| Lengte | 6.916 mm |
| Breedte | 2.550 mm |
| Hoogte | 4.000 mm |
| Wielbasis | 3.600 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...