AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 52-BVV-4
MAN TGX | 2022
Deze MAN TGX is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 4 maanden oud. In oktober 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 470 pk dieselmotor. De TGX is 431 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 172 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2022
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa7939 kg
APK23 november 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Opleggertrekker |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 6 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 januari 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 oktober 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 maart 2024 |
APK melddatum | 19 november 2024 |
APK vervaldatum | 23 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Aantal eigenaren | 3 |
MOTOR
Motorcode | D2676LFAI |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 cc |
Max. vermogen | 346 kW / 470 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 7.939 kg |
Maximum toelaatbare massa | 18.000 kg |
Voorasdruk | 7.500 kg |
Achterasdruk | 11.500 kg |
Wielbasis | 3.900 mm |
Wat kost de autoverzekering?
