AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 5-VNV-69
DODGE RAM 1500 | 2011
Deze DODGE RAM 1500 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In november 2011 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.940 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 396 pk lpgmotor. De RAM 1500 is 230 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 134 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Lunteren met een kilometerstand van 388.765 km.
Bouwjaar2011
Brandstoflpg
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud5654 cc
Massa2534 kg
APK22 oktober 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | DODGE |
Model | RAM 1500 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | lpg |
LPG G3 indicatie | 1 |
Carrosserie | Open wagen |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 8.394 |
Nieuwprijs | € 38.940 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 november 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 november 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 oktober 2024 |
APK melddatum | 22 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 22 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk a. vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5654 cc |
Max. vermogen | 291 kW / 396 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.534 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.039 kg |
Voorasdruk | 1.769 kg |
Achterasdruk | 1.769 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.570 mm |
Wat kost de autoverzekering?
