AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 49-BTK-7
MAN TGX | 2022
Deze MAN TGX is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 9 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 510 pk dieselmotor. De TGX is 979 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 72 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2022
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa8028 kg
APK12 september 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Opleggertrekker |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 september 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 oktober 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 oktober 2022 |
APK melddatum | 12 juli 2024 |
APK vervaldatum | 12 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | D2676LFAF |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 cc |
Max. vermogen | 375 kW / 510 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 8.028 kg |
Maximum toelaatbare massa | 19.500 kg |
Voorasdruk | 8.000 kg |
Achterasdruk | 11.500 kg |
Wielbasis | 3.600 mm |
Wat kost de autoverzekering?
