AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 4-VHF-07
PEUGEOT PARTNER 122 L1 1.6HDIF 66KW - 3PL | 2010
Deze PEUGEOT PARTNER 122 L1 1.6HDIF 66KW - 3PL is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 6 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.400 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. De PARTNER 122 L1 1.6HDIF 66KW - 3PL is 277 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1560 cc
Massa1429 kg
APK30 januari 2025
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | PARTNER 122 L1 1.6HDIF 66KW - 3PL |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 5.609 |
| Nieuwprijs | € 23.400 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 28 april 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 april 2010 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 januari 2025 |
| APK melddatum | 30 januari 2024 |
| APK vervaldatum | 30 januari 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | 9HS |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1560 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.429 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.240 kg |
| Voorasdruk | 1.130 kg |
| Achterasdruk | 1.230 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 714 kg |
| Wielbasis | 2.730 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...