AutoWeek 2 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto's
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Weblogs
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Private Lease vergelijker
    • Private Lease aanbod
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 2 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Kentekencheck
  • 35-HKZ-7

Kenteken Check 35-HKZ-7

FIAT SEICENTO | 2001

Deze FIAT SEICENTO werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2001. In januari 2009 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De FIAT SEICENTO is inmiddels gesloopt. De wielen worden aangedreven door een 54 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FIAT heeft een topsnelheid van 150 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km.

Bouwjaar2001
Brandstofbenzine
Kleurblauw
Cilinderinhoud1108 cc
Massa710 kg
APK8 juni 2004
Vermogen40 kW
CO2-uitstoot (NEDC)143 g/km
Verbruik6,0 l/100 km

BASISKENMERKEN

Statusgesloopt
Classificatiepersonenauto
MerkFIAT
ModelSEICENTO
ModelomschrijvingSeicento 1.1
Kleurblauw
Brandstofbenzine
Carrosseriehatchback
Aantal deuren2
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
Schakelinghandmatig
Motorrijtuigenbelasting (kwartaal)€ 43 - € 48
BPM€ 1.334

Uitgelicht aanbod

    1.1 Active Elec ramen Radio Nieuwe APK!!

    Fiat Seicento 1.1 Active Elec ramen Radio Nieuwe APK!!

    • 2002
    • 104.901 km

    € 990

    ; 1100

    Fiat Seicento ; 1100

    • 2001
    • 156.807 km

    € 749

    1100 I.E. HOBBY

    Fiat Seicento 1100 I.E. HOBBY

    • 2000
    • 95.103 km

    € 699

REGISTRATIE

Datum eerste toelating8 juni 2001
Datum eerste registratie Nederland5 januari 2009
Datum laatste tenaamstelling20 maart 2018
APK melddatum21 juni 2017
APK vervaldatum8 juni 2004
Parallel importja
WAM verzekerdja
Plaats chassisnummerr. in kofferruimte op bodemplaat
Aantal eigenaren3

MOTOR

Motorcode187A1000
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1108 cc
Max. vermogen40 kW / 54 pk
Geluidsniveau stationair78 dB
Geluidsniveau rijdend73 dB

MILIEU

Brandstofverbruik binnen bebouwde kom8,3 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom4,7 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC)6,0 l/100km
CO2-uitstoot (NEDC)143 g/km
CO2-uitstoot (WLTP)niet geregistreerd
Roetfiltern.v.t.
EmissiecodeEuro -
Bijtelling25%
EnergielabelC

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg710 kg
Maximum toelaatbare massa1.200 kg
Voorasdruk610 kg
Achterasdruk630 kg
Aanhangermassa geremd400 kg
Aanhangermassa ongeremd350 kg
Lengte3.337 mm
Breedte1.508 mm
Hoogte1.445 mm
Wielbasis2.200 mm
Bandenmaat (origineel)165/55HR13 Prijzen

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid150 km/h
Acceleratie 0-100 km/h13,8 s
Maximum vermogen40 kW / 54 pk
Maximum koppel86 Nm
Draaicirkel8,8 m
Inhoud bagageruimte170 - 810 l
Inhoud brandstoftank35 l
SegmentA
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.
  • Uitvoering
    Jaren
    Tank
    Transmissie
    Deuren
    Carrosserie
  • Seicento 1100 i.e. Hobby
    99 - 01
    B
    H
    3
    HAT
  • Seicento 1100 i.e. Sporting
    98 - 01
    B
    H
    3
    HAT
  • Seicento 1100 i.e. Young
    99 - 01
    B
    H
    3
    HAT
  • Seicento 1100 i.e. Young Plus
    00 - 01
    B
    H
    3
    HAT

Autoverzekering

Kenteken

Autoverzekering

Kenteken

Kentekenrapport

Bekijk ook
Fiat Seicento

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Fiat Seicento specificaties
  • Fiat Seicento occasions
  • Fiat Seicento video's
Advies en informatie
  • Fiat Seicento tests
  • Fiat Seicento gebruikersreviews
  • Fiat Seicento index

Meer Fiat Seicento

Naar model pagina

Fiat Seicento 1.1 Brush, Nieuwe apk, nap

  • 2002
  • 127.035km
  • Benzine
  • 40kW (54pk)
  • handgeschakeld

€850

  • Schaijk
Bekijk deze auto

Fiat Seicento 1100 i.e. Sporting

  • 2001
  • 81.103km
  • Benzine
  • 40kW (54pk)
  • handgeschakeld

€1.450

  • Enschede
Bekijk deze auto

Fiat Seicento 1.1 Sporting met Airco "106dkm."

  • 2002
  • 106.636km
  • Benzine
  • 40kW (54pk)
  • handgeschakeld

€999

  • Marum
Bekijk deze auto
Autotest
Fiat Seicento 900 i.e. SX (1998)

Fiat Seicento 900 i.e. SX (1998)

Met de Seicento brengt Fiat de Cinquecento op een hoger plan. Fiat wil met de nieuweling de...

Review
Fiat Seicento 1100 i.e. Hobby (1999)

Fiat Seicento 1100 i.e. Hobby (1999)

Wegens de start van een studie van m'n vrouw op zoek naar een auto die haar een jaar of 4 a...

Review
Fiat Seicento 1100 i.e. Hobby (2000)

Fiat Seicento 1100 i.e. Hobby (2000)

2

Helaas heeft de APK voor de Classic Panda het einde betekend. De roest bij de veerschotels...

Review
Fiat Seicento 1100 i.e. Young (1999)

Fiat Seicento 1100 i.e. Young (1999)

3

Je komt pas van school en na lang zoeken voor een baan wil je wat... Als ex-student had ik...

Review
Fiat Seicento 1100 i.e. Young (2000)

Fiat Seicento 1100 i.e. Young (2000)

5

Als student moest mijn eerste auto goedkoop zijn. Deze auto voor een prikkie (950 euro) opgehaald...

Bekijk ook

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Twitter
  • Youtube

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • AutoWeek Private Lease
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep