AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 34-BLL-7
MAN TGX | 2018
Deze MAN TGX is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 6 maanden oud. In oktober 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 420 pk dieselmotor. De TGX is 462 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 157 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2018
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa9539 kg
APK1 november 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal deuren | 0 |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 6 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 oktober 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 oktober 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 februari 2024 |
APK melddatum | 1 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 1 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk by vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | D2676LF53 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 12419 cc |
Max. vermogen | 309 kW / 420 pk |
Geluidsniveau stationair | 87 dB |
Geluidsniveau rijdend | 80 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 0 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 9.539 kg |
Maximum toelaatbare massa | 19.000 kg |
Voorasdruk | 7.500 kg |
Achterasdruk | 11.500 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Wielbasis | 4.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
