AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 33-BNH-8
MAN TGS 41.500 | 2019
Deze MAN TGS 41.500 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 7 maanden oud. In mei 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 500 pk dieselmotor. De TGS 41.500 is 2.174 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 138 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2019
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud12419 cc
Massa18675 kg
APK10 mei 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | MAN |
| Model | TGS 41.500 |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Kipper |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 8 |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 10 mei 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 mei 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 januari 2020 |
| APK melddatum | 29 april 2025 |
| APK vervaldatum | 10 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | D2676LF51 |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 12419 cc |
| Max. vermogen | 368 kW / 500 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 18.675 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 43.000 kg |
| Voorasdruk | 10.000 kg |
| Achterasdruk | 11.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 6.590 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...