AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 32-RGP-7
NIESMANN-BISCHOFF ARTO 69E | 2011
Deze NIESMANN-BISCHOFF ARTO 69E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 11 maanden oud. In mei 2011 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 158 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De ARTO 69E is 217 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 2 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2011
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud2999 cc
Massa3080 kg
APK18 mei 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | NIESMANN-BISCHOFF |
Model | ARTO 69E |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 11.939 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 18 mei 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 mei 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 oktober 2024 |
APK melddatum | 7 mei 2024 |
APK vervaldatum | 18 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2999 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 3.080 kg |
Maximum toelaatbare massa | 4.500 kg |
Voorasdruk | 2.100 kg |
Achterasdruk | 2.400 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 7.262 mm |
Breedte | 2.300 mm |
Hoogte | 2.900 mm |
Wielbasis | 3.810 mm |
Wat kost de autoverzekering?
