
Suzuki Samurai Cabrio De Luxe (1990)
1Dit is de meest leuke auto die er te koop is ! wat een feest om mee te rijden. Terreinwagen...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze SUZUKI SAMURAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1999 en is nu 25 jaar en 8 maanden oud. In januari 2004 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De SAMURAI is 407 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | SUZUKI |
Model | SAMURAI |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.920 |
Datum eerste toelating | 18 oktober 1999 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 januari 2004 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 juni 2024 |
APK melddatum | 4 januari 2024 |
APK vervaldatum | 25 januari 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 30 cm v. vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | G13BA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1298 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 85 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 205 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 2 |
Bijtelling | 22% |
Massa leeg | 930 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.340 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 500 kg |
Lengte | 3.470 mm |
Breedte | 1.530 mm |
Hoogte | 1.665 mm |
Wielbasis | 2.030 mm |