AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 24-BPN-3
HEULIEZ BUS GX 137 | 2014
Deze HEULIEZ BUS GX 137 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 8 maanden oud. In mei 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De HEULIEZ BUS GX 137 is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 250 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch.
Bouwjaar2014
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud6728 cc
Massa9625 kg
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Bedrijfsauto met koppeling |
Merk | HEULIEZ BUS |
Model | GX 137 |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Bus |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 17 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 september 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 mei 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | onbekend |
APK melddatum | 2 april 2020 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | F4AFE612G |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 6728 cc |
Max. vermogen | 184 kW / 250 pk |
Geluidsniveau stationair | 90 dB |
Geluidsniveau rijdend | 79 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.52 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 9.625 kg |
Maximum toelaatbare massa | 17.600 kg |
Voorasdruk | 7.245 kg |
Achterasdruk | 10.400 kg |
Lengte | 9.520 mm |
Breedte | 2.330 mm |
Hoogte | 3.300 mm |
Wielbasis | 4.130 mm |
Wat kost de autoverzekering?
