AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 23-BFR-2
MAN TGX 26.400 6X2-2 LL | 2010
Deze MAN TGX 26.400 6X2-2 LL is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 6 maanden oud. In februari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 400 pk dieselmotor. De TGX 26.400 6X2-2 LL is 532 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud10518 cc
Massa9610 kg
APK10 mei 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN |
Model | TGX 26.400 6X2-2 LL |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Containercarrier |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 6 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 januari 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 februari 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 januari 2024 |
APK melddatum | 10 mei 2024 |
APK vervaldatum | 10 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. vooras |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Motorcode | D2066LF41 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 10518 cc |
Max. vermogen | 294 kW / 400 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.9 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 9.610 kg |
Maximum toelaatbare massa | 27.000 kg |
Voorasdruk | 8.000 kg |
Achterasdruk | 7.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 6.150 mm |
Wat kost de autoverzekering?
