AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 16-JKX-5
TOYOTA LANDCRUISER PRADO | 2005
Deze TOYOTA LANDCRUISER PRADO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2005 en is nu 20 jaar en 5 maanden oud. In juni 2009 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 249 pk benzinemotor. De LANDCRUISER PRADO is 370 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 214 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2005
Brandstofbenzine
Kleurbeige
Cilinderinhoud3956 cc
Massa2076 kg
APK13 maart 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | LANDCRUISER PRADO |
Kleur | beige |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 7 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 14.585 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 2005 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 juni 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 augustus 2024 |
APK melddatum | 13 maart 2025 |
APK vervaldatum | 13 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk a. vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | 1GR-FE |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3956 cc |
Max. vermogen | 183 kW / 249 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.076 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.850 kg |
Voorasdruk | 1.290 kg |
Achterasdruk | 1.800 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.800 mm |
Wat kost de autoverzekering?
