AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 10-BJP-5
ROSERO - P FIRST | 2017
Deze ROSERO - P FIRST is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar oud. De wielen worden aangedreven door een 179 pk diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De FIRST is 2.932 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 316 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2017
Brandstofelektrisch diesel hybride
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2998 cc
Massa5260 kg
APK30 april 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto met koppeling |
Merk | ROSERO - P |
Model | FIRST |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | elektrisch / diesel |
Carrosserie | Bus |
Aantal zitplaatsen | 20 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 juni 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 juni 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 juni 2017 |
APK melddatum | 30 april 2025 |
APK vervaldatum | 30 april 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. voorste dwarsbalk |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | F1CFL411W*E |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2998 cc |
Max. vermogen | 132 kW / 179 pk |
Continue vermogen | 80 kW |
Geluidsniveau stationair | 84 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.52 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 5.260 kg |
Maximum toelaatbare massa | 7.200 kg |
Voorasdruk | 2.500 kg |
Achterasdruk | 5.350 kg |
Lengte | 8.040 mm |
Breedte | 2.350 mm |
Hoogte | 2.990 mm |
Wielbasis | 4.750 mm |
Wat kost de autoverzekering?
