AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 1-VDL-42
VOLKSWAGEN CADDY 77 KW BESTEL 1,9 TDI AUT | 2009
Deze VOLKSWAGEN CADDY 77 KW BESTEL 1,9 TDI AUT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 15 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.543 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk dieselmotor. De CADDY 77 KW BESTEL 1,9 TDI AUT is 17 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 403 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ekehaar met een kilometerstand van 141.577 km.
Bouwjaar2009
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1896 cc
Massa1399 kg
APK17 juli 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | CADDY 77 KW BESTEL 1,9 TDI AUT |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 7.706 |
Nieuwprijs | € 29.543 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 juli 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 juli 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 mei 2025 |
APK melddatum | 30 mei 2025 |
APK vervaldatum | 17 juli 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. a. tegen binnenzyde in kofferruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Motorcode | BLS |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1896 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.399 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.099 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.230 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 699 kg |
Wielbasis | 2.680 mm |
Wat kost de autoverzekering?
