AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 09-KDG-2
CHAUSSON WELCOME 75 | 2009
Deze CHAUSSON WELCOME 75 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 15 jaar en 8 maanden oud. In oktober 2009 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 131 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De WELCOME 75 is 362 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 307 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2009
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud2287 cc
Massa2915 kg
APK22 april 2026
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | CHAUSSON |
Model | WELCOME 75 |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 10.892 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 oktober 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 oktober 2009 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 juni 2024 |
APK melddatum | 16 april 2025 |
APK vervaldatum | 22 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2287 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.915 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 1.850 kg |
Achterasdruk | 2.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.280 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 7.397 mm |
Breedte | 2.300 mm |
Hoogte | 2.760 mm |
Wielbasis | 3.800 mm |
Wat kost de autoverzekering?
