AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 08-BL-VG
MERCEDES-BENZ 639 VITO 111 CDI | 2004
Deze MERCEDES-BENZ 639 VITO 111 CDI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2004 en is nu 20 jaar en 10 maanden oud. In december 2004 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 109 pk dieselmotor. De 639 VITO 111 CDI is 7.638 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2004
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2148 cc
Massa1745 kg
APK24 september 2025
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | MERCEDES-BENZ |
| Model | 639 VITO 111 CDI |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 3 december 2004 |
| Datum eerste registratie Nederland | 3 december 2004 |
| Datum laatste tenaamstelling | 3 december 2004 |
| APK melddatum | 24 september 2024 |
| APK vervaldatum | 24 september 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | a. r. voorzitting tegen randprofiel by deurstyl |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | OM 646.982 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2148 cc |
| Max. vermogen | 80 kW / 109 pk |
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 3 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.745 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.770 kg |
| Voorasdruk | 1.470 kg |
| Achterasdruk | 1.470 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.200 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...