AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check 07-VNG-5
OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT | 2008
Deze OPEL VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 17 jaar en 6 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 145 pk dieselmotor. De VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT is 370 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 6 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2008
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2464 cc
Massa1725 kg
APK30 augustus 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | OPEL |
Model | VIVARO-2 2.5CDTI/107KW-DPF-E4 2.7T L1H1 TECSHIFT |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 11.274 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 januari 2008 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 januari 2008 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 augustus 2024 |
APK melddatum | 30 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 30 augustus 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 7 |
MOTOR
Motorcode | G9U B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2464 cc |
Max. vermogen | 107 kW / 145 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.725 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.830 kg |
Voorasdruk | 1.580 kg |
Achterasdruk | 1.650 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.100 mm |
Wat kost de autoverzekering?
